Casal d'Estiu i Casal Jove 2024
CASAL D'ESTIU / CASAL JOVE - PACS 2024
Famílies, ja tenim a punt tota la informació dels Casals de Pacs del Penedès 2024
Des de +klleure ens han organitzat uns súper Casal d'Estiu i Casal Jove. Uns dies plens d'activitats perquè gaudeixin el màxim les seves vacances.
Del 25 de juny al 31 de juliol
Casal d'Estiu: De P3 a 6è de primària
Casal Jove: Joves d’ESO
HORARI:
De 8:50 a 14h
Acollida de 8h a 9h i servei carmanyola de 14h a 15h (el menjar l'han de portar de casa)
PREUS:
Casal:
- Setmana del 25 al 28 de juny: 32€
- Setmana del 1 al 5 de juliol amb sortida: 55€
- Setmana del 1 al 5 de juliol sense sortida: 32€
- Setmana del 8 al 12 de juliol: 40€
- Setmana del 15 al 19 de juliol amb sortida: 55€
- Setmana del 15 al 19 de juliol sense sortida: 32€ Setmana del 22 al 26 de juliol: 40€
Acollida matí:
- Acollida del 25 al 28 de juny: 8€
- Acollida setmana: 10€
- Acollida esporàdica: 2€/dia
Servei acollida carmanyola:
- Acollida del 25 al 28 de juny: 16€
- Acollida setmana: 20€
- Acollida esporàdica: 4€/dia
Colònies:
29 - 30 i 31 de juliol: 90€
(Els infants que no vagin de colònies o de sortida no podran anar al Casal, ja que tot el monitoratge i director/a marxarà a les colònies o sortides)
Podeu consultar la informació: https://meskelleure.cat/
Enllaç inscripcions: https://meskelleure.cat/inscripcions/
Reunió informativa en línia Meet:
Dimecres 29 de maig a les 20.15 h
Enllaç reunió: https://meet.google.com/wwn-ydmf-yvs
INFORMACIÓ I DESCOMPTES:
- El Casal d’Estiu i el Casal d’Estiu Jove assumirà màxim 114 participants.
- Els infants que no vagin de colònies o de sortida no podran anar al Casal, ja que tot el monitoratge i director/a marxarà a les colònies o sortides.
- Només es podrà anar sortides si l’infant està inscrit la setmana corresponent al Casal d’Estiu o Casal d’Estiu Jove. I a les colònies l’infant o jove ha d’haver estat inscrit en alguna setmana del casal per poder-se apuntar.
- Un cop iniciat el Casal d’Estiu i Casal d’estiu Jove, només es retornaran els diners de la inscripció, en cas d’hospitalització de l’infant. S’efectuarà la devolució del 50% de l’import de la inscripció fins a 15 dies abans de l’inici del Casal d’Estiu i Casal d’Estiu Jove. Passat el termini no es realitzarà cap devolució.
- Els infants que es quedin a dinar hauran de portar la carmanyola amb els seus estris per menjar.
- Les famílies nombroses que inscriguin els seus 3 o més fills/filles al Casal d’Estiu o Casal d’Estiu Jove tindran un 20% de descompte en cada fill/a inscrit, en el preu del Casal (horari de 9:00 a 14:00).
- Les famílies monoparentals que inscriguin els seus fills/filles al Casal d’Estiu o Casal d’Estiu Jove tindran un 20% de descompte en cada fill/a inscrit, en el preu del Casal (horari de 9:00 a 14:00).
- Es poden ampliar setmanes d’inscripció, un cop començat el Casal d’Estiu i Casal d’Estiu Jove, sempre i quant hi hagi places disponibles. El preu serà el mateix, acordat anteriorment.
- No es permesa la inscripció al Casal d’Estiu i al Casal d’Estiu Jove per dies puntuals.
- Les inscripcions seran acceptades per setmana complerta.