Comunicat d'activació del pla infocat en fase d'alerta

Divendres, 21 de juliol de 2023

L'Ajuntament un informa dels consells a seguir per tenir precaució durant els dies que hi ha situació de risc per calor intensa.

Els consells a seguir són els següents:

  1. Beu aigua sovint, encara que no tinguis set
  2. Evita sortir a l'exterior durant les hores de màxima calor
  3. Roman en espais climatitzats
  4. Tingues cura dels infants i de la gent gran
  5. Porta roba lleugera i gorra o barret
  6. Aplica’t protector solar

Des de Protecció Civil de la Generalitat activa la fase d'ALERTA el Pla d'emergències per incendis forestals a Catalunya (INFOCAT) per perill alt o molt alt a totes les comarques de Catalunya excepte Val d'Aran, Alta Ribagorça i Pla d'Urgell.

La Direcció General d'Agents Rurals ha elevat el Pla Alfa de nivell 3 per a 58 municipis de 8 comarques (Alt Camp, Alt Empordà, Alt Penedès, Baix Empordà, Baix Llobregat, Baix Penedès, Garraf i Priorat), i preveu restringir a partir de les 00:00h del dia 18 els accessos a 6 massissos: Garraf, Montsant, Montmell-Marmellar, Montgrí, Cap de Creus i l'Albera.

Darrera actualització: 21.07.2023 | 14:01